sâmbătă, 14 februarie 2009

comeback

am revenit la php/mysql & stuff...

deocamdata sunt toate doar pe "home server"...
asta pentru ca stau dupa un router (da in afara de modemul de rds am router ce-mi imparte netul la 2 calculatoare, pt cine nu stia)

si ma confrunt cu problema de a face accesibil serverul din spatele routerului, daca ma poate ajuta cineva astept comentarii (cu cea mai mare placere) ..sau oricum cand voi reusi sa rezolv chestia voi publica un mic "tutorial" cum am facut si link catre server. deocamdata tot ce stiu e ca nici de pe celalat calculator de sub router nu ma pot conecta la server. (problema nu e de la firewall, ca e 100% disable)

si o melodie..de care mi-am adus aminte si n-am ascultat-o de ...mult (e chiar melodia care m-a facut sa fiu mai interesat de metal-core si de muzica lor)

Niciun comentariu: