vineri, 5 iunie 2009

autocritica

1.sunt impulsiv (poate prea impulsiv);
2.sunt timid (unori poate prea timid);
3.intarzii mereu sau las totul pe ultima suta de metri, contrar placerii mele de a nu fi stresat.
4.in fiecare zi ma bucur de ceva imprevizibil oricat de bine mi-as planifica ziua;
5.imi place sa pierd timpul (desi nu e adevarat, o las asa pentru ca am observat ca oricum de multe ori asa se intampla);
6.vorbesc putin(uneori prea putin);
7. nu am mai luat un premiu de mult;

de ce 1: imi pierd repede rabdarea, pentru ca actiunile repetitive sau stagnante ma enerveaza la culme, din multe chestii consider ca nu mai am nimic de invatat si atunci incep sa "fierb" pana dau in clocot; tot in categoria asta, se pare ca ma enervez foarte repede pe majoritatea persoanelor din jur, cand sunt total opuse parerii mele, asta doar daca nu isi pot justifica modul de gandire, din care sa reiasa ca au dreptate.

de ce 2: probabil sunt cum zicea un coleg, fatalist; da..vad in multe probleme cazurile cele mai nefavorabile, nu stiu exact de ce, pentru ca in general incerc sa fiu optimist; ba chiar sunt mai optimist decat multi altii cu probleme aparent mai putine decat mine.

de ce 3: pentru ca nu-mi place sa fiu grabit, pentru ca ma culc tarziu, pentru exista mereu punctul 4, pentru ca ma stresez prea mult fiind ca la pct. 2, pentru ca desi nu se vede sau nu mi-a atras nimeni atentia, ma intereseaza enorm imaginea mea ca (om / coleg / prieten / elev / copil / adult).

de ce 4: ..probabil ma gandesc prea mult la asta :)) (glumeam) ..asta e random, un raspuns aici e oricum relativ.

de ce 5: sincer nu-mi place sa pierd timpul, sau cel putin nu intr-un mod nefolositor, dar de multe ori se intampla sa vad ca au trecut X ore si tot n-am terminat ce mi-am propus sau am apelat la pct. 3.

de ce 6: probabil tot din cauza pct.2 si a catorva elemente enumerate mai sus;
in plus locurile care nu-mi dau o stare de comfort adecvata ma inhiba :| .

contrar pct. 6 as putea adauga un 6(bis)- vorbesc prea mult, uneori, probabil din cauza pct. 1 si a faptului ca in anumite conditii ma simt in largul meu :).

de ce 7: din cauza punctelor precedente si probabil ca nu am meritat, am fost lenes, m-a interesat ce fac altii dar nu prea am invatat nimic din asta; :-S

...voi mai reveni cu elemente de critica asupra mea, ca om, etc.

puteti si chiar va rog sa ma criticati, ce va place / nu va place .. eventual comentati ca anonimi daca sunteti prea timizi, insa as vrea sa stiu cui am sa-i multumesc daca ar fi cazul.

Niciun comentariu: